Porti i Durrësit dhe pse duhet të ishte “hambari” i portës hyrëse në Ballkan, prej vitesh, nëpërmjet kontratave koncesionare, është kthyer një gangrenë jo veç për financat e portit, por edhe buxhetin e shtetit apo kujdesin ndaj pasagjerëve e kompanive për përpunimin e mallrave. Në një fotografim të qartë të situatës, sot duket se po bëhet gjithçka për të vënë “në vijë” kontratat që e shkatërruan portin, por duket se “suksesi” është ende larg.
Kur përmendim Durrësin shumë gjëra na vijnë në mendjes: bregdeti, plazhet ranore me pisha, gjiret shkëmbore, zbulimet arkeologjike dhe shumë bukuri të tjera që ka ky qytet bregdetar.
Jeta e qytetit në shekuj lidhet ngushtë me portin e ndërtuar panë tij që lidh vendet e Ballkanit me vendet e Bashkimit Europian. I konsideruar gjithmonë si porti hyrës për në ballkan, ky Port ka patur një progres të dukshëm, si në infrastrukturë edhe në tekonologji.
Mbështetni autorët dhe abonohuni në përmbajtje
Këto artikuj janë premium. Zhbllokoji për të lexuar të gjithë artikullin.