Në Arkivat e shtetit ka dosje pafund për muzikantët më të mëdhenj shqiptarë. Si do t’ju dukej filmi “Tomka” pa muzikën e Aleksandër Lalos? Po “rrugicat që kërkonin diell” pa Kujtim Laron? “Njeriu me Top” e keni dijeninë si është kritikuar Limoz Dizdari? Atëkohë, Partia i kushtonte shumë rëndësi muzikës, (dhe mirë ka bërë): po a ka vlerë çdo film i asaj kohe me muzikë partizane siç kërkonte Partia?
Megjithëse në fund të viteve ’70 njerëzit e kulturës ishin njësuar me konceptet e PPSH-së për artin e realizmit socialist, përsëri partia dhe zyrtarët e saj përgjegjës për edukimin përmes kulturës ishin të pakënaqur me nivelin e propagandës brenda këtyre krijimeve skematike, siç i quajnë shpesh ata në raportet e hartuara nga Ministria e Brendshme. Kjo ministri madje shpesh merrte edhe rolin e kritikës artistike, ndonëse rastet e tilla ishin më së shumti kur puna kishte shkuar aty ku nuk mbante më apo kur një artist kishte filluar të dilte nga shinat e ndërtuara nga “fuqia punëtore” e Nënës Parti. Histori të tilla gjen plot në dokumentet sekrete të deklasifikuara këto kohë dhe këto janë disa nga ato rrëfime ku “kritika” komuniste tërhiqte vëmendje.
Mbështetni autorët dhe abonohuni në përmbajtje
Këto artikuj janë premium. Zhbllokoji për të lexuar të gjithë artikullin.