“Që nga viti 1968, AIA solli kualitet, siguri dhe inovacion tek tryezat e italianëve, pa harruar traditën, atë që e kthen kuzhinën në një vend takimi të gjeneratave të ndryshme”.
Kjo është moto e kompanisë italiane, që gjendet në sitin e vet zyrtar, e prej së cilës, pak nga kjo traditë, vjen edhe në Shqipëri, nëpërmjet kompanisë shqiptare “FrigoFood”. Një gjë e tillë nuk do ishte marrë vesh asnjëherë nëse nuk do të ishte për Autoritetin Kombëtar të Ushqimit që në fundin e shtatorit, lëshoi një “silur” kancerogjen mbi çdo familje shqiptare, sidomos ato me fëmijë, për konsumimin e produkteve Wudy të kësaj kompanie.
Mbështetni autorët dhe abonohuni në përmbajtje
Këto artikuj janë premium. Zhbllokoji për të lexuar të gjithë artikullin.