Pse mesazhet e padëshiruara në e mail quhen spam?
Nuk ka njeri që të ketë një adresë e email e të mos jetë bezdisur ndonjëherë nga mesazhet e padëshiruara publicitare, që tashmë njihen me termin spam. Në fakt spam ka qenë një markë mishi kutie, dmth konservë, e prodhuar nga kompania amerikane Homes Food Corp. Po çne ky produkt mishi na u bë simbol i mesazhit kaq bezdisës për postën elektronike, mund të pyesë dikush? E vërteta është se kjo ka lidhje me një skeç të vitit 1970, Monty Python’s Flying Circus në Mbretërinë e Bashkuar. Në të tregohej për dy klientë në tavolinën e një lokali dhe kamarieren që u lexon menunë. Në të gjitha specialitet që ka lokali, nuk mungon SPAM, konserva me mishin. Kështu kamerierja u lexon atyre: spam me vezë, spam me pancetë, spam me salsice e kështu me radhë deri në fund, për habinë e tyre dhe bezdinë e natyrshme që të krijon diçka që të përsëritet vazhdimisht. Pikërisht nga ky spektakël, anglezët me humorin e tyre karakteristik, e morën “kutinë e mishit” spam duke cilësuar kështu të gjitha mesazhet publicitare që, ndonëse askush nuk i do, dhe e futën në inbox-in e adresave të ndryshme në email.
Mbështetni autorët dhe abonohuni në përmbajtje
Këto artikuj janë premium. Zhbllokoji për të lexuar të gjithë artikullin.